Clicky


Twee ‘European 3PL Awards’ voor Raben Group

Twee ‘European 3PL Awards’ voor Raben Group
14-11-2013 10:15 | Bedrijfsnieuws | auteur De Redactie

De winnaars van de jaarlijkse EFT (eyefortransport) ‘’European 3PL Awards’’ werden aangekondigd en gevierd op een receptie tijdens de 11e jaarlijkse 3PL Summit in het Steigenberger Airport Hotel Amsterdam op 13 november 2013.

In 2013 heeft de Raben Group gewonnen in twee categorieën: Best 3PL for Consumer Goods Supply Chains en Best 3PL for Fresh Food Supply Chains.

"Het is een belangrijk jaar voor de 3PL awards," zegt Chris Saynor, CEO van Eyefortransport. "De toenemende commodificatie van 3PL's in Europa en andere markten, zet 3PL-klanten onder zware druk. De finalisten, door onze jury gekozen, vertegenwoordigen de ondernemingen die succesvol zijn in de onderhandelingen tussen het beschermen van de winst en het bevorderen van een gezonde, langdurige, gevestigde relatie. Zoals altijd, is het een eer om hier te zijn"- voegt Chris Saynor toe.

"Deze onderscheidingen zijn een grote eer voor ons en toont niet alleen het vertrouwen van klanten in ons, maar ook hun waardering voor onze inspanningen om kwalitatief hoogwaardige diensten te verlenen. Immers, zijn wij voor het tweede jaar op rij gekozen als beste partner in Supply chain logistics. Wat belangrijker is, is dat we dit jaar een award hebben mogen ontvangen voor consumentengoederen en verse goederen. Daarom willen wij onze klanten bedanken voor hun positieve feedback en onze medewerkers voor hun passie. Zonder hen zouden we deze onderscheidingen niet hebben ontvangen – zegt Ewald Raben, CEO Raben Group.

Elk jaar streeft de Eyefortransport 3PL Awards ernaar om de 3PL’s te herkennen die continu excellente prestaties leveren in logistieke operaties en superieure service biedt aan hun klanten. De genomineerden worden geselecteerd via een panel van experts uit de industrie en de winnaars worden vervolgens bepaald door Europese 3PL klanten – de fabrikanten en retailers die dagelijks werken met en afhankelijk zijn van logistieke dienstverleners.

"We beseffen dat deze kostbare onderscheidingen tegelijkertijd een verbintenis zijn. De verplichting om nog harder te werken, het leveren van nog betere service, nog beter luisteren naar de klanten en dagelijks bevestigen dat we het waard zijn om dergelijke uitspraken te doen "- voegt Ewald Raben toe.